sobota, 21 marca 2015

Uległam modzie. I potrzebie. Uległam i założyłam bloga czyli blog...
 Myślałam o tym od jakiegoś czasu, potrzebowałam miejsca na wypowiedzenie swoich myśli, kulinarnych projektów i publikowanie zdjęć jakie pstrykam talerzom i garnkom :)
W każdym razie kulinarnie nie będę opowiadać już tylko na FB ale głównie tutaj.
Tutaj jest Moja Kuchnia :)
Serce mojego domu, gdziekolwiek on jest,  miejsce, które uwielbiam od zawsze, i w którym czuję się najlepiej.
Odkąd pamiętam lubiłam kuchnie, różne...
Nawet gościć się lubię w kuchni a nie na salonach :)
Kuchnia ma specyficzny klimat, może ciepło z kuchenki sprawia, że czuję się tu dobrze, może aromaty przypraw i ziół tworzą korzystną czasoprzestrzeń, w której chcę być od rana do wieczora...
Od dziś będę na Was tu czekać codziennie przy drewnianym stole i opowiadać o tym co zdarzyło się w Mojej Kuchni.
Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz